Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Πώς να δημιουργήσετε μια ηλεκτρονική φόρμα αιτήσεων σε Word ή Excel



Υπάρχουν πολλά τυποποιημένα έντυπα αιτήσεων. ’Ένας  εργοδότης έχει την δυνατότητα ή να τις αγοράσει σε μεγάλες ποσότητες ή να έχει ένα πρότυπο έτοιμο και να το εκτυπώνει κάθε φορά που θα χρειαστεί. Μερικές φορές όμως χρειάζεται να συλλεχθούν συγκεκριμένες πληροφορίες για μια συγκεκριμένη θέση. Άλλη προτιμούν να έχουν μια ηλεκτρονική αίτηση με πτυσσόμενα μενού και κουτάκια που πρέπει να συμπληρωθούν. Εάν όμως έχετε μια άνεση με τη χρήση του Word και του Excel μπορείτε να δημιουργήσετε μια δική σας αίτηση και να γλιτώσετε χρήμα και να γλιτώσετε μερικά δένδρα με λιγότερες φωτοτυπίες!


Δημιουργία φόρμα αίτησης στο Word

1.    1.   Ξεκινήστε το Word 2007 πατήστε το κουμπί του Office πάνω αριστερά και πατήστε New (για το Office 2003 πατήστε File και New).

2.    2.  Στο παράθυρο που θα ανοίξει πηγαίνετε κάτω στο μενού και επιλέξτε Περισσότερες Κατηγορίες και στην συνέχεια Εφαρμογές από το παράθυρο δίπλα. Πατήστε το αρχείο Αίτηση Πρόσληψης και κάντε κλικ στο κουμπί λήψη. Ένα νέο παράθυρο θα ανοίξει στο Word με την αίτηση που κατεβάσατε.

3.    3.  Βάλτε την Επωνυμία της εταιρίας και το λογότυπο της πατώντας πάνω στο τετραγωνάκι που λέει λογότυπο και πατώντας Εισαγωγή και μετά Εικόνα (Εισαγωγή>> Εικόνα>> Από αρχείο για το Word 2003).

4.     4.  Πατήστε πάνω σε οποιοδήποτε μέρος του αρχείου που θέλετε να αλλάξετε ή να διορθώσετε και γράψτε τα στοιχεία που θέλετε εσείς. Κάνοντας διπλό κλικ πάνω στις γκρίζες περιοχές ανοίγει ένα καινούργιο παράθυρο με τίτλο «Επιλογές πεδίου φόρμας : Πλαίσιο Ελέγχου». Επιλέξτε όποιες επιλογές θέλετε αλλιώς πατήστε το κουμπί Κείμενο βοήθειας για περισσότερες επιλογές.


5.      5.  Όταν τελειώσετε σώστε την φόρμα. Κάθε φορά που θα την δίνετε σε έναν εν δυνάμει υπάλληλο να την συμπληρώνει να την σώζεται με διαφορετικό όνομα ώστε να μην χαθεί η αρχική της μορφή.


Δημιουργία φόρμα αίτησης στο Excel

Στην περίπτωση του Excel χρειάζεται λίγο παραπάνω δουλεία αλλά είναι πιο πρακτική η εφαρμογή που θα δημιουργήσετε.

1.     1.  Ανοίξτε ένα καινούργιο έγγραφο Excel.Εισάγετε το σήμα της εταιρείας σας (όπως στο Word) και την επωνυμία δημιουργώντας ένα πλαίσιο κειμένου.

2.     2.  Γράψτε τις ερωτήσεις που θέλετε και αφήστε τα διπλανά κελιά κενά ώστε να γράφουν οι υποψήφιοι.

3.    3. Δημιουργήστε πτυσσόμενες λίστες ΝΑΙ-ΟΧΙ για να μπορούν οι υποψήφιοι να επιλέγουν. Για να το κάνετε αυτό επιλέξτε Δεδομένα και μετά Επικύρωση Δεδομένων (Data Validation).Επιλέξτε την καρτέλα ρυθμίσεις.


4.     4.  Στο μενού Επιτρεπόμενη καταχώρηση πατήστε Λίστα  και στο κουτάκι Προέλευση πατήστε ΝΑΙ;ΟΧΙ και πατήστε ΟΚ για να δημιουργηθεί η λίστα.

.

5.      5.  Σε περίπτωση που θέλετε να δημιουργήσετε πτυσσόμενες λίστες με άλλες επιλογές από το ΝΑΙ και ΟΧΙ στο κουτάκι Προέλευση πληκτρολογήστε το κείμενο που θέλετε αλλά μην ξεχάσετε να βάζετε το ελληνικό ερωτηματικό «;» ανάμεσα τους το οποίο μπαίνει αν αλλάξετε την γλώσσα σε αγγλικά και πατήσετε το πλήκτρο του ερωτηματικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AddThis

Ratings and Recommendations by outbrain