Η επιστήμη των υπολογιστών εξελίσσεται και ήδη δύο μεγάλες εταιρίες η Amazon και η Google προσανατολίζονται στην παροχή υπηρεσιών μέσω του cloud computing. Σ’αυτή την εποχή πολύ επιλέγουν να αντικαταστήσουν το Microsoft Office με τα Google Docs. Σ’αυτό τα άρθρο θα σας δείξουμε πώς να δημιουργήσετε συντομεύσεις για τα Google Doc.
Δημιουργία συντόμευσης στα Windows
Κάντε δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας και επιλέξτε Νέο -> Συντόμευση
Τώρα θα πρέπει να επικολλήσετε την πλήρη διεύθυνση URL για τη δημιουργία ενός νέου εγγράφου στα Google Docs, υπολογιστικού φύλλου ή παρουσίασης στο πλαίσιο, και στη συνέχεια δώστε του ένα κατάλληλο όνομα. Χρησιμοποιείστε μία από τις ακόλουθες διευθύνσεις URL:
- http://docs.google.com/?action=newdoc
- http://spreadsheets.google.com/ccc?new
- http://docs.google.com/?action=new_presentation
- https://docs.google.com/drawings/create?hl=en
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου