Αν χάνετε χρόνο αναζητώντας
διάφορα έγγραφα που σας χρειάζονται για μία δουλειά τότε πρέπει να δοκιμάσετε
το νέο project από τα εργαστήρια της Microsoft,το project Colletta.
Βάζοντας σωστές ετικέτες μετά θα είναι πανεύκολο να κάνετε την δουλειά σας.
Το Colleta είναι
μία γραμμή εργασιών που μπαίνει σαν πρόσθετο στα Office 2007 και
2010 αλλά και στον Internet Explorer.
Κατεβάστε το συμπιεσμένο αρχείο από
εδώ. Μπορείτε να δείτε και ένα εισαγωγικό βίντεο με τις δυνατότητες του
προγράμματος στο παρακάτω
Link .
Αφού αποσυμπιέσετε το αρχείο τρέξτε
πρώτα το αρχείο με όνομα Colleta
για να εγκαταστήσει το πρόγραμμα. Απαιτεί το Microsoft Framework 4.0 Θα σας οδηγήσει στην εγκατάσταση
του σε περίπτωση που δεν το έχετε. Στην συνέχεια πατήστε το δεύτερο αρχείο setup για
να εγκατασταθούν κάποιο πρόσθετα τις Microsoft που απαιτούνται για την χρήση του.
Αφού το εγκαταστήσετε θα
εμφανιστεί μία μικρή διακριτική μαύρη μπάρα όταν ανοίγεται τα Office σας. Έστω
ότι έχουμε ένα έγγραφο ανοιχτό και θέλουμε να προσθέσουμε ετικέτα. Τότε από την
κάτω αριστερή γωνία πατάτε στο τριγωνικό σήμα .Θα εμφανιστεί ένα πεδίο εισαγωγής κειμένου. Γράψτε το όνομα της
ετικέτας που θέλετε και πατήστε Enter.
Στην πάνω μεριά θα σας ανοίξει
μία Desk bar η οποία είναι παρόμοια με την μπάρα κάτω, για να την
ενεργοποιήσετε επιλέξτε προγράμματα από το Κουμπί έναρξης των Windows και
βρείτε το Project Colletta Deskbar, στην οποία εισάγατε την ετικέτα αλλά έχει διαφορετικές
λειτουργίες που ονομάζεται manager. Μπορείτε να ανοίξετε όλα τα έγγραφα από μία συγκεκριμένη ετικέτα αλλά να προσθέσετε και σημείωση για καθένα ξεχωριστά.
Για να εισάγετε πολλά έγγραφα μαζί σε μία ετικέτα πατήστε το τριγωνικό
εικονίδιο όπου θα σας ανοίξει τις ετικέτες που έχετε προσθέσει μέχρι αυτή τη
στιγμή. Επιλέξτε τα αρχεία που θέλετε και σύρετε τα μέχρι την ετικέτα.
Για να βγάλετε την μπάρα από το
πάνω μέρος της οθόνης σας όταν δεν την χρειάζεστε πατήστε το σηματάκι με τους τέσσερις
κύκλους και επιλέξτε Exit.